Rosyjskie i białoruskie kanały wykreślone z rejestru KRRiT

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
Fot. https://www.gov.pl/web/krrit/dla-mediow

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wykreśliła kolejne rosyjskie i białoruskie kanały z rejestru programów telewizyjnych, które mogą być dostępne w polskich sieciach kablowych i na platformach satelitarnych.

Zgodnie z podjętą przez KRRiT uchwałą, wykreślone z rejestru zostają stacje telewizyjne: Białoruś 24 (znany też jako: TV Białoruś) oraz Pierwyj kanał (znany też jako: Channel 1 Russia, ORT1).

„Programy zostają wykreślone z rejestru z uwagi na zamieszczane treści zagrażające bezpieczeństwu i obronności państwa” – poinformowała Rada.

Wcześniej KRRiT wykreśliła rosyjskie kanały: RT (Russia Today), RT Documentary, RTR Planeta, Sojuz TV, Rossija 24.

Rosyjskie kanały wyrzucone z Polski. To decyzja KRRiT

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.